SI TOT CONTINUA IGUAL, VIUREM EN CIUTATS.
Actualment es calcula que més de la meitat de la població mundial viu en entorns urbans. En les darreres dècades s’ha vist un augment progressiu d’aquesta tendència. Segons les últimes dades de la ONU, l’any 2050 s’espera que la població mundial arribi als 9.800 milions. Es preveu que prop del 70% d’aquesta població —6.700 milions de persones— visqui en zones urbanes.
I cada vegada les ciutats són més grans: megaciutats. Anem seriosament cap a smarts cities, ciutats intel·ligents. Com serà viure en ciutats intel·ligents?
Per poder pensar les ciutats del futur, serà imprescindible llegir molt atentament l'article del National Geographic que treballareu a anglès: Cities of the future.

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada